2014. szeptember 22., hétfő

2. Díj

                                                                     Sziasztok!

Tudom, mostanság nagyon eltűntem, és nagyon sajnálom! Még a díjat se raktam ki, de most megteszem! Köszönöm szépen a blog 2. díját Elizabeth Settertől! :) 



11 dologról magamról
  1. Nem rég kezdtem el a The Walking Dead-et, és már majdnem jobban szeretem a Trónok Harcánál, ami azért nagy szó. 
  2. Gondolkodtam, (igen, ilyet is tudok :D ) és ha lesz elég olvasó, akkor csinálok 2. évadot a Démoni Szemekből, és már tudom is mi lenne a téma, csak a megvalósításon kell egy kicsit csiszolni.
  3. Először mindig egy füzetbe írok, és utána gépelem be a fejezeteket. 
  4. Egész életemben 2 igaz barátom volt, akik nem tartoznak a családomba. 
  5. Nagyon nehezen bízok meg emberekben. 
  6. Ha valaki hazudik nekem folyamatosan, és azt hittem haver, akkor leszarom az egészet, és lekezelő vagyok azzal a személlyel. 
  7. A lábam mindig jéghideg :D
  8. Nem hordok szandált, se topánkát. Csakis cipő vagy papucs jöhet szóba. 
  9. Kedvencem a kék, de ezt már pár díjban szerepel. 
  10. Bocsi, de több nem jut eszembe, ezt az egyet kihagyom.
11 válasz

1. Mikor írtad az első történeted/novellád/versed?
Nagyjából 1 és fél éve kezdtem bele az első történetem írásába. 

2. Hogyan jellemeznéd magadat három pozitív, és három negatív szóval?
Nézzük csak... Kreatív, nagyjából optimista, türelmes(ha gépekről van szó). A negatívak: lusta, bunkó és flegma

3. Mit csinálsz akkor, ha nincs ihleted? Ráerőlteted magadra az írást, vagy inkább hagyod a fenébe?
Inkább hagyom. Ami nem megy az nem megy.

4. Ki a legnagyobb támogatód az írás terén?

Saját magam.

5. Sportolsz valamit?
Néha eljárok futni.

6. Melyik a legrosszabb könyvből film átdolgozás, amit láttál?
Jelenleg egyre sem emlékszem. 

7. A blog bejegyzés írójában, vagy külön szövegszerkesztőben írsz egy-egy fejezetet/cikket/verset?
Díjat a Bloggerben, történeteket Wordben.

8. Mit szoktál szabadidődben csinálni?
Olvasni, sorozatokat nézni, zenét hallgatni leginkább. 

9. Ha választhatnál, kinek a gondolataiba néznél bele szívesen?
Huhh, na ezt inkább megtartom magamnak :D

10. Mi a kedvenc könyved?
Tűz és Jég Dala 5. - Sárkányok tánca

11. Érettnek tartod magadat a korodhoz képest?
Igen.


11 kérdés

  1. Mi a kedvenc zene műfajod?
  2. Hova utaznál el legszívesebben?
  3. Mik a kedvenc sorozataid?
  4. Neked mikor kezdődött a suli? 
  5. Melyiket szereted jobban? Olvasni vagy filmeket/sorozatokat nézni?
  6. Tablet vagy laptop?
  7. Miről szólt az első történet/vers amit írtál?
  8. Ha tehetnéd, milyen természet feletti lény lennél?
  9. Mi a kedvenc állatod? 
  10. Hányszor ültél már repülőn?
  11. Örül a pofid a díjnak? :D

A blogok, akiknek küldöm:

A fejezetről csak annyit, hogy még ezen a héten biztosan felrakom! :)

pusz, Lyl S.

1 megjegyzés: